Een onderwijsbaan <br />of stage bij de<br /> Laurentius Stichting

of stage bij de
Laurentius Stichting

Onze vacatures

• Vind de school die bij jou past
  • Leer van je collega’s
  • Voel je gesteund

Vind de baan of stage die bij je past

Samen werken aan groei en innovatie

Onderwijs bij de Laurentius Stichting gaat verder dan kennis en cognitieve vaardigheden. Op onze scholen ontdekken jonge mensen wie zij zijn. Zij verkennen normen, waarden en hoe wij ons verhouden tot andere mensen. Zij houden zich bezig met de toekomst en hun bijdrage aan de wereld. En ze hebben plezier! Ook voor alle collega’s geldt: je mag zijn wie je bent, leren en groeien op jouw manier. Je krijgt vertrouwen. Je werkt in een fijne, eerlijke sfeer. Je bent deel van een team. En je draagt op jouw manier bij aan de school en de toekomst van de kinderen. Kom eens kennismaken met onze scholen voor primair onderwijs, speciaal basisonderwijs, internationaal onderwijs en praktijkonderwijs in Lansingerland, Delft, Den Haag, Den Hoorn, Nootdorp en Rijswijk.

Meer over ons

Vacature in de spotlight

Zoek je een onderwijsbaan in Lansingerland, Delft, Den Haag, Den Hoorn, Nootdorp of Rijswijk? Wil je werken als leerkracht in het primair onderwijs? Wil je je laten opleiden op school? Wil je je omscholen tot leraar basisonderwijs? Bij de Laurentius Stichting kun je werken en leren op een basisschool, in het speciaal basisonderwijs, praktijkonderwijs of internationaal onderwijs. Bekijk de onderwijsvacatures of stuur een open sollicitatie.

Bekijk alle vacatures

Verhalen van jouw nieuwe collega’s

Maurice Bavelaar
Maurice Bavelaar, directeur

“Juf, ik snap het niet. Goed zo!”

Harm van Luik
Harm van Luik, leerkracht en ICT-coördinator

“Wie laat onze robot dansen?”

Jouw ideale baan niet kunnen vinden?

Wil je onze nieuwste vacatures niet missen? Maak een vacature alert aan en ontvang de vacatures die bij jou passen in je mailbox. Zo ben je er altijd snel bij. Een open sollicitatie sturen, kan natuurlijk ook!

Laurentius innoveert
Laurentius spreekt